De eerste dagen. - Reisverslag uit Ban Khlong Takhian, Thailand van lenie molhuizen - WaarBenJij.nu De eerste dagen. - Reisverslag uit Ban Khlong Takhian, Thailand van lenie molhuizen - WaarBenJij.nu

De eerste dagen.

Blijf op de hoogte en volg lenie

22 Januari 2014 | Thailand, Ban Khlong Takhian

Na de woorden van Debbie, mam pas je goed op, op een half uurtje hevige turbulentie na een goede reis gehad. Aangekomen in het hotel kuste ik de grond in de lobby van het hotel. Niet omdat ik zo blij was dat we er waren, maar omdat de dorpel hoger was dan ik dacht. Maar alles nog heel, Bangkok hier zijn wij. Zondag met de tuk tuk naar het station drie kwartier heen en drie kwartier terug om zonder kaartjes weer in het hotel te komen. 1e en 2e klas waren uitverkocht en 3e klas kan pas op de dag van vertrek gekocht worden, ja de kaartjes kosten dan ook wel 30 eurocent voor anderhalf uur treinen. Bij terugkomst lekker bij het zwembad gelegen. Ik wilde wel zwemmen en Ans opkijkend uit haar boek keek het wel even aan. Toen ze mij naar adem zag happen van de kou kwam zij tot de conclusie dat haar boek haar niet kon missen. Nu in Ayuthaya in een heerlijke home stay. Weer een prima adres bedankt Jantinne. Gisteren een boottocht met tempel bezoek en na terugkomst de night markt waar alles om eten draait. De Thai is van 'smorend vroeg tot 's avonds laat met eten bezig. Of het nu is met bereiden of om te eten. Voor Ans was het eten op de markt nog net wen stapje te ver. Komt nog wel. Vandaag zijn puk en Muk op de pedalen op safari geweest. Niet op zoek naar wilde dieren maar zoals alleen mijn buurman Jaap kon zeggen oude stenen heel veel oude stenen. We hebben ze gevonden. Eerst rustig door een park gefietst maar al snel kwamen wij in de drukte terecht. Soms als de situatie niet al te overzichtelijk was ( ze rijden hier zomaar aan de verkeerde kant van de weg) zoals bij een rotonde, dan stapten we even af liepen een stukje en stapten weer op. Ja ja de meisjes kijken goed uit. We kwamen per ongelijk uit bij een van de mooiste stukken van Ayuthaya het paleis van weet ik hoeveel duizenden jaren oud. We hebben daar lekker rond lopen banjeren en genoten. Morgen nog een dag hier en dan op naar Cha Am. Voor nu lieve groeten van ons.

Verslag uit: Thailand, Ban Khlong Takhian

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2014

de foto,s

31 Januari 2014

Ban Krut.

22 Januari 2014

De eerste dagen.

11 Januari 2014

Bijna weg
lenie

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 4842

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

27 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

27 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: